افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

8

دیشب فیلم eat pray loveرو دیدم . به نظرم فیلم خیلی جالبی اومد. باعٍث میشه یه کم به زندگیت فکر کنی.

فیلم بر اساس یه کتاب هست که خانومElizabeth Gilbert نوشته. این خانوم در این کتاب از تجربیات سفرش به ایتالیا  هند و اندونزی صحبت کرده. خلاصه که به دیدنش میارزه.


نظرات 2 + ارسال نظر
ارباب یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.mazraeheivanat.blogfa.com

سلام تو وبلاگ واگذاری حیوانات خانگی پیداتون کردم اگه میشه منم لینک کنین و اگر گربه هم دارین در خدمتتونم:مزرعه حیوانات فروش غذا و خاک گربه باسرویس سریع و رایگان کل تهران کرج و... ت09123121281-09355105020-88373341- 44729127

اسکارلت پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://scarletslife.wordpress.com

ملی جان، من تازه متوجه شدم که تو لیست پیوندهام نیستی!! الان اضافه کردم.
فیلمش خوب بود؟ من چون جولیا رابرتز رو دوست دارم حتما رو دیویدی که اومد میبینمش.
خوبی خودت؟ اونجا هم با برف و بوران مشکل دارین؟ اینجا الان دیگه همش بارونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد