افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

32

و خداوند pesto را آفرید...

شماها رو نمیدونم اما من کمتر از یه سال که با پدیده ایی به نام پستو آشنا شدم. و این واقعا برام جای تاسف هست که آخه چرا زودتر امتحانش نکردم. خیلی وقت ها تو رستوران ها دیده بودم که مثلا پاستا با سس پستو یا پیتزای پستو و از این جور چیزا اما همیشه یه انتخاب آشنای هوس برانگیز  دیگه تو منو بوده که نزاره این پستو رو امتحان کنم.

تو فروشگاهها هم زیاد شده بود این سس سبز رنگ رو ببینم اما انگاری قسمت نبود هیچوقت بخرمش. خلاصه چند وقت پیش طلسم شکست و یک از دوستان برامون پاستا با پستو درست کرد. و وااااااای از همون لحظه بود که من عاشقش شدم....

اگه شما ها هم مثل من تا حالا غفلت کردین و نخوردینش حتما امتحانش کنین مطمئنم که خوشتون میاد. یه ضرب المثل چینی هست که میگه: مگه میشه یه خوراکی ایتالیایی باشه و خوشمزه نباشه؟!!!!

اگر هم قبلا امتحانش کردین که خوش به حالتون چرا زودتر به ما بی خبران نگفتین آخه بابام جان؟

طرز تهیه اش خیلی ساده هست اینجا میزارم اگه کسی خواست بتونه درست کنه:

مواد لازم

1- ریحون

2- روغن زیتون

3- پنیر پارمزان

4- دانه کاج یا گردو

5- سیر تازه

6- نمک 


برگ های ریحون رو جدا میکنیم و در بلندر خورد میکنیم. سیر رو خورد میکنیم و به ریحون اضافه میکنیم. بقیه مواد رو هم اضافه میکنیم. به همین سادگی به همین خوشمزگی


اگه تو اینترنت بگردین یه عالمه رسپی خوشمزه و ساده با این سس میتونین پیدا کنین. اگه به منه که نون وپستو هم دوست میدارم

نظرات 4 + ارسال نظر
حبیب پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.virus-sh.bogfa.com

سلام


قیافه خوشمزه ایی داره

در ضمن اول

عجب سرعتییییییی! آقا بزار جوهرش خشک شه اول

امتحانش کن مشتری میشی

حبیب شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.virus-sh.bogfa.com

این همه بازدید


یک نظر

آره واقعا من بشینم گریهههه کنم الان

شیما سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ق.ظ

جالبه منم با وجودیکه گیاه خوارم تا به حال امتحان نکرده بودم.حتما باید درست کنم خوشگل که هست حتما هم خوشمزه ست.اما ضرب المثل چینی ها خیلی هم درست نیستا.مثلا پیتزا در اصل برای کشور ایتالیاست ولی من اصلاااااااااا پیتزاهای ایتالیایی رو دوست ندارم.بازم هر ذایقه ای فرق داره چینی ها والا همه چی میخورن

جدا چقدر جالب. من گیاه خوار نیستم اما واقعا غذاهای وج رو خیلی دوست دارم و ترجیح میدم.

حتما امتحانش کن خیلی لذیذه!
در مورد پیتزا ایتالیایی هم فک کنم چون ما از اول به امریکن استایل عادت کردیم پیتزا ایتالیایی به نظرمون نون خالیه!! اما خداییش ایتالیایی ها خیلی خوش خوراکن

اسکارلت ایرانی-هلندی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.scarletslife.persianblog.ir

یاممییییی.... پستو رو من هم اینجا کشف کردم و مثل زیتون اول دوست نداشتم ولی الان دارم!!

یامیی هم به زیتون هم به پستو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد