افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

39

آقا جان هوووووووووق! نه غلیظ تر، حوووووووووغ 

آخه این چه کاریه با من میکنین؟ این چه وضعشه ؟؟؟؟ دارم فیلم میبینم با زیر نویش انگلیسی یارو توش میگه که از eel sushi بدش میاد. تو دلم میگم از بس بی سلیقه ای ! مگه میشه آدم از سوشی بدش بیاد؟ بعد در راستای فضولی تو  ایمیج گوگل سرچ میکنم eel sushi نتیجه اش میشه این. باز میگم عه من که از اینا خوردم خوشمزه هست چه بی ذوقه این یارو. بععععععد در راستای اینکه یه ریزه دایره لغتم رو بهتر کنم خود eel رو سرچ میکنم ببینم چه نوع ماهیی هست نتیجه اش میشه این  خوب خدا جون این شوخی ها چیه با من میکنی ؟؟ حالا من دیگه چطوری با ذوق برم سوشی فروشی؟ آخه چرا به این راحتی لذت های کوچیک زندگی آدمو ازش میگیری؟هااا؟ منظورت چیه یعنی من از این به بعد با دیکشنری برم سوشی فروشی؟ هااا؟ میخوای بزنی تو سرم که زبان بلد نیستم یه همچین لغتی رو بلد نبودم؟ نه جدا خدا جون چی فکر کردی با خودت؟! فکر کردی من اون ریدینگ های آیلتس رو حفظ میکردم؟؟ 


پ.ن: دچار یه مرضی شدم . میام پست میزارم بعد پابلیشش نمیکنم. به نظرتون خطرناکه؟ درمان داره؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://shekarshekan.com

می بینم که یواشکی میای لینکمون می کنی!!
بابا بی ریا!!!

اندر باب موش یک پست پر محتوایی داشتم من.
هنوز هم درگیرشیم.

meli شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://before-sleep.blogsky.com/

سلام سمیه جان نمیتونم برم تو مدیریت وبلاگ که جوابتو متمدنانه بدم خیلی خوش اومدی والا من قبل از اینکه که وبلاگ بزنم وبلاگت رو میخوندم رو گوگل ریدر وقتی هم وبلاگ زدم خوب مسلما جز وبلاگ های مورد علاقم اضافه ات کردم

آخ مووش نگووو من یه روز به خاطرش از تخت پایین نیومدم
اینجا اومدن اون سوراخی که تو خونه داشتیم رو جلوش از این شبکه های فلزی گذاشتن که موش جان جان نتونه بیاد تو خونه ببین واسه خونه شما کار میکنه؟؟؟؟

ماه بانو سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://mahbanoo.persianblog.ir

سلام. خوبی گلم؟ مطلب می نویسی رمز دار؟ نمی گی یکی مثل من از فضولی چه کار کنه؟ رمز از کجا بیاره؟

خصوصیت رو چک کن گلم

habib پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام

آیا به ما هم رمز میرسه!؟

فکر کنم این ÷ست رمزی تون خوندم

اگر همونی باشه که در مورد یکسری اتفاقات در گذشته تون بوده

ممنون میشم برای من هم رمز ارسال کنید

بله همون پست هست. آدرس وبلاگنون چی شده؟ اون رو برام بزارین که رمز رو براتون بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد