افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

27

خب اگه خدا بخواد انگاری ما این خونهه رو گرفتیم. از بنگاه زنگ زدن که صاحبخونه مشکلی با ما نداره و اگه سوالی داریم براشون بفرستیم که بعدش برای نوشتن قرارداد خبرمون کنن.این خونه ای که دیدیم یه خونه 60 متری هست تقریبا در مرکز شهر که به تازگی بازسازی شده یه آشپرخونه نو با تمام وسایل و یه سالن پذیرایی و یک اتاق خواب و یه انباری داره. کف خونه تازه پارکت شده و دستشویی و حموم هم فکر میکنم به تازگی یه دستی بهش کشیده شده چون ترو تمیز بود. خونه از 2 طرف پنجره داره اما مشکلش اینه که پنجره هاش خیلی کوچیکه و من فکر میکنم نورگیری خونه کم باشه. چون در طبقه دوم ساختمون هستیم یا همون طبقه آخر، دیوارهای پذیرایی به خاطر شیرونی بودن پشت بام زاویه داره. در نظر اول خیلی با مزه و خوشگل میاد اما وقتی میخوای اثاث بچینی توش فک کنم  خیلی سخت باشه.

مشکل عمده خونه راه پله هاش هست که من تا به جال تو عمرم همچین راه پله های عجیب و ترسناکی ندیده بودم. اولا که شیبش خیلی زیاد بود پله ها هم خیلی باریک بود تازه اینکه نرده محافظ هم نداشت!!! به بنگاهیه که گفتیم میگه تو خونه های قدیمی این مدل راه پله کاملا رایجه!!! 


حالا هر چی که هست منو جناب همسر خان بسیااار خوشحالیم که همینو هم پیدا کردیم و واقعا خدا رو شکر میکنیم.


دیگه باید کم کم فکر وسایل خونه باشیم مثل تخت و سوفا ومیز ناهارخوری  و از این چیزا. یه کم سایت ایکیا رو گشتیم و یه چیزهایی رو کاندید کردیم. راستی میخواستم بپرسم کسی از دوستان جایی شبیه به ایکیا در هلند سراغ داره. یعنی یه فروشگاه شبیه ایکیا که لوازم خونه داشته باشه و قیمت هاش هم نزدیک به ایکیا باشه؟؟؟


من تیپ محصولات ایکیا رو دوست دارم اما مثلا واقعا جای مناسبی برای خریدن پرده و روتختی و این جور چیزها نیست طرح هاش خیلی محدوده.


دعا کنین زودتر قرارداد این خونه رو ببندیم تا خیالمون یه کم راحت شه بعد فقط میمونه وسایل خونه، خرید ماشین، یادگیری زبان و پیدا کردن یه کار برای من!!!!!!


تازه دارم میفهمم اونایی که میگن ما زندگیم رو از صفر شروع کردیم یعنی چی!!! باز خدا رو شکر یه ریزه پس انداز تو این سالها پیدا کرده بودیم وگرنه که نمیدونم چه بلایی سرمون میومد. 


نظرات 2 + ارسال نظر
اسکارلت ایرانی-هلندی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.scarletslife.persianblog.ir

اوه چه خوب!!!! مبارکه!!! حتی اگه خونه ایده آلی نباشه...
شاید من منظورت رو نگرفتم، ولی اگه ایکیا رو دوست داری، خب چرا نمیری همونجا خریدهات رو بکنی؟؟ من خودم هم همه چی رو از اونجا میگیرم. اگه ارزونترش رو هم هم میخواهی، میتونی بری یه نگاهی هم به Kwantum، Gamma، Leenbakker و Hema بزن.

مرسی عزیزم والا ما همچنان منتظر قرارداد هستیم.
بابت سایت ها هم خیلی ممنون کلی وسایل خوشگل پیدا کردم تو این سایت ها که به بودجه ما هم میخورد. وسایل ایکیا رو دوست دارم اما یه کم محدوده مثلا مدل پرده هاش و روتختی هاش :(

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

leenbakker maghazeye khoobiye ham modelhaye khobi dare ham gheymatash nesbar be IKEA kheili kheili behtaram,onja ham mitooni parde .mobl,takht,komod ,hamechi bekhari,http://www.leenbakker.nl,sitesham barat mizaram ke age takhfif daran bedooni az ro google.nl ham mitooni adrese maghazasho age benevisi leenbakker ya hala harjaye dige va esme shahreto bezani behet bege kojast,,

مرسی عزیزم از راهنماییت اتفاقا سر پیدا کردن فروشگاهاش یه کم مشکل داشتم که یه کمکت تونستم پیدا کنم خوشبختانه این شهر فینگیلی ما هم داره این فروشگاه رو. بازم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد