افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

18

بعدا نوشت: در راستای این پست این لینک هم ببینین. 



سلاااام

چند روز پیش یکی از دوستام برام لینک دانلود یه بازی رو فرستاد. اونم چه بازیی انگری برد!!

اگه شما هم مثل من عاشق این بازی روی موبایل هستید، بدانید و آگاه باشید که حالا روی  ویندوز هم قابل اجرا هست. 

البته با سرچی که کردم معلوم شد که خیلی وقته که این بازی روی ویندوز هم اومده اما من بی اطلاع بودم.  کلا من زیاد اهل بازی نیستم و ه رو لپتاپم و نه موبایلم بازی نمیریزم. اما این بازی شدیدا منو معتاد کرده. اگه تا حالا بازی نکردینش حتما دانلود کنین محشرههه 

اینم لینکش

بازی در مورد این هست که چند تا خوک بدجنس حمله کردن به خونه پرنده ها و تخم هاشون رو دزدیدن. حالا پرنده های عصبانی میخوان انتقام بگیرن :))

راستی به نظر من صداگذاری این بازی محشرههه 

  

نظرات 1 + ارسال نظر
اسکارلت یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://scarletslife.persianblog.ir

چطوری buurvrouw ؟
این هلندی بودها! یعنی "دختر یا خانوم همسایه"!!
گفتم از حالا به عنوان همسایه آینده نقش خودم رو ایفا کرده باشم!! برنامه تون آخر سپتامبر شد واسه هلند اومدن؟
در ضمن چون پرشین بلاگ از دیروز با پستهای خصوصی مشکل داره، پست آخرم رو دیگه عمومی کردم... بوس.



این الان چطوری تلفظ میشهههه؟ ماااااامااااااااان

نه ما باید اول سپتامبر هلند باشیم. احتمالا اواسط اگوست میایم تا خونه بگیریم و جا بیافتیم. احتمالا ماشین هم باید بگیریم بخاطر رفت و امد آقای همسر. تازه اش هم هنوز نمیدونیم کدوم شهر خونه بگیریم آقای همسری گیر داده به شهر zwolle چون نزدیک تره اما من ترجیح میدم بیایم همسایه شما شیم. خلاصه که قاراشمیش هست الان.

تازه هنوز بلیط ایران هم ندارییم :(

راستی zwolle رو میشناسی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد