افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

13

ای ملت بیدار،جماعت هوشیار، مردم همیشه در صحنه!  

نخرید آقا جان  نخرید!!!

Dell Vostro 1510 نخرید

جریان چیه؟؟

میگم الان خدمتتون!

 ما، یعنی من از داره دنیا یک عدد لب تاپ داشتم که همین چند روز پیش، پیش پای شما به رحمت خدا رفت! یعنی کارت گرافیکش سوخت یعنی باید مادربوردش عوض شه یعنی یه چیزی حدود 300 دلار تو گلوش گیر کرده!


 من این لب تاپ رو دو سال پیش خریدم و هم زمان با من 2 تا از دوستام هم همین مدل لب تاپ رو گرفتن! الان بعد از گذشت 2 سال هر 3 لب تاب مردن!!!! و جالبه که همه از یه مریضی مرحوم شدند.

 حدود 8 ماه تا یک سال بعد از خرید لب تاپ باطریش عملا از بین رفت ( در هر 3 مورد) الان هم که کارت گرافیکشون سوخته. 


رکورد دار  این ماجرا  لب تاب خواهر آقای همسر هست که همه این اتفاقات + یک بار سوختن کابل  ال سی دی  رو در پرونده داره البته اون لب تابش Dell vostro 1310هست !!!



این آخر هفته با آقای همسر رفته بودیم کپنهاگن. میخواستم امروز از این مسافرن بنویسم اما خوب وقتی لب تاپت قرضی هست بهتره تا قبل از اینکه صدای صاحبش در بیاد بهش پسش بدی!! 


فردا میام از کپنهاک میگم :) 


نظرات 2 + ارسال نظر
یه مهاجر سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://yemohajer.wordpress.com/

سلام ملی جان.دیگه چرا دو نقطه دی! یعنی به من ایمان نداری؟فوقش پرواز می کنم تا جایگاه تماشاچی ها .خیلی دوست دارم ببینمت اما من استکهلم هستم .خیلی زرنگیا من که گفتم اگه با هم بریم پیست تو هم باید بازی کنی (دو نقطه دی)

بعد شما هم کپنهاک بودی؟البته من تو تعطیلات کریسمس سه روز رفتم با قطار! بیشتر با قطار رفتن مدنظرمون بود وگرنه اروژا که تو زمستون همه جا مثل همه و دیدنش خیلی لطف نداره.اما شما برای امتحان رفته بودین میدونم

غزل چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://ghazalkhoun.blogfa.com

ملی جان رمز رو برات ایمیل کردم .منتظرم که بیای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد