افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

12

شماها سریال کره ای دوست دارین؟

خوب من دوست دارم. درسته که به نظر یه عده ای کاملا خز و خیل !! میباشد که آدم فیلم کره ای ببینه. اما خوب هر کسی سلیقه ای داره سلیقه منم اینطوریه دیگه.


 راستش من الان تقریبا 7-8 سال هست که با سریال های کره ای آشنا شدم . اون موقع 2 تا شبکه در ماهواره بود که برای کشور کره بود. این شبکه ها به طور کلی هدفشون آشنا کرد مردم با فرهنگ، تاریخ، آداب رسموم و غذا های کشور کره جنوبی بود. برنامه ها به زبان کره ای و با زیر نویس انگلیسی بود. برای منی که اون موقع ها زبان میخوندم خیلی آموزنده بود و میتونستم کلی لغت جدید به دایره لغتم اضافه کنم. اون موقع ها با کاغذ و خودکار میشستم پای سریال ها و لغت هایی که بلد نبودم رو یاد داشت میکردم.  اما این افه های فرهنگی فقط بهانه بود من عاشق سریال ها بودم :)

از وقتی از ایران اومدم دیگه دسترسی به ماهواره نداشتم  اما در عوض اینترنت پر سرعت خفن که داشتم با یه سرچ تو اینترنت کلی سایت پیدا کردم که میشد سریال ها رو به صورت آنلاین دید یا حتی اونا رو دانلود کرد. متوجه شدم که فقط من نیستم که این سریال ها رو دوست دارم بلکه یه عالمه آدم از کشور های مختلف هستند که این سریال ها رو تماشا میکنن.

میخوام چند تا از سریال هایی که خیلی دوست دارم رو اینجا معرفی کنم: 

1- Full house


2-My girl


3-personal preference


4-I am legend


5-Shining in heritage

6-sweet 18

 

7-Hwang jini


8-Secret garden


9-My princess



البته بازم سریال های دیگه هستند که میتونم نام ببرم  اما فک کنم همین ها فعلا بسه!

نمیدونم الان سرعت اینترنت تو ایران چطوره اما چون از این ور اونور میشنوم که دوستان فیلم دانلود میکنن حدس میزنم که نباید خییییییییلی بد باشه و احتمالا فقط یه کم داغون هست! به هر جال اگه به این سریال ها علاقه دارین میتونین از این و این سریال ها رو دانلود کنین یا اینکه آنلاین ببینین! خیلی بهتر از اون فارسی وان داغوووون هست.


به نظر آقای همسر کره ای ها همشون یه شکل هستند تازه خیلی هم زشتن!! اما وقتی مثل من چند سال مشتری پرو پا قرص فیلم هاشون باشی نه تنها عین هم نیستند تازه بعضی هاشون کلی هم خوشگل و سکسی  هستند. بههله!





نظرات 4 + ارسال نظر
بردیا جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.123abcd.persianblog.ir/

سلام!
امیدوارم حال تون خوب بشه
خیلی دوست دارم در مورد زندگی در سایر کشور ها اطلاع کسب کنم و بهترین راهش هم به نظرم از طریق آشنا شدن با هموطنانم در سایر کشور هاست....
آدرس وبلاگ تون رو در وبلاگ اسکارلت دیدم
وبلاگ تون جالبه و اگه اجازه میدین لینک تون کنم لطفا برام کامنت بگذارین

غزل یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://ghazalkhoun.blogfa.com

سلام من از وبلاگ امی جون اومدم اینجا و همه ارشیوت رو خوندم ..از این به بعد بیشتر بهت سر میزنم ..از اشناییت خوشحالم

یه مهاجر دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ http://yemohajer.wordpress.com/

نظر من به نظر همسرت نزدیک تره راستی من بالاخره بعد از دو جلسه حسابی در پاتیناژ ره افتادم.می خوای بیام دنبالت با هم بریم؟ البته من قبلا اسکیت رو در حد حرفه ای بلد بودم و خیلی کمکم کرد و در واقع جلسه اول هم با وجودیکه خیلی برام سخت بود می تونستم حفظ تعادل کنم فقط می ترسیدم خیلی سریع برم و حرکات نمایشی از خودم در کنم.حالا بیا ببین چه ویراژی میدم

جواد یاوری یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ق.ظ

سلام راستی من خیلی کشمشتاقم در مورد سرعت دانلود تو کشور های دیگه یا مبلغ پرداختی ماهیانه یا چیزای دیگه در مورد اینرتنتشون بدون فکر کنم با این حوصله ای که تو نوشتن داری می تونی کمکم کمی لطفا

سلام
راستش سرعت اینترنت ما تو خونه الان 10 مگ هست. قیمت رو دقیقا نمیدونم چون اینترنت و تلفن و کایل تلویزیون با هم در یه پکیج هست. قیمتش هم 43 یورو. قیمتش واسه اینحاهم گرون هست و شرکت های دیگه همین پکیج رو با قیمت ارزون تر میدن حوالی 24-5 یورو

تو سوئد سرعتمون بهتر بود. چون تو خونه های دانشگاه بودیم با پولی حدود 18 یورو اینترنت05 داشتیم و کابل تلویزیون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد