افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

11

چند سال پیش از طریق یه وبلاگ با یه سایتی آشنا شدم که از طریق اون میشد به آینده خودمون ایمیل بزنیم. یعنی در واقع شما یه نامه مینویسید آدرس ایمیل و تاریخی که میخواهید این نامه رو بگیرید مشخص میکنین و بوووووم... ایمیل به آینده فرستاده میشه :)


من تا حالا 3 بار از این سایت به آینده خودم ایمیل زدم. نمیتونم بگم چه احساس فوف العاده ای داره وقتی که نامه رو میگیرید دقیقا انگار از یه دوست خیلی عزیز ایمیلی میگیرید. دفعه اول که برای خودم ایمیل زدم زمانی بود که با یه پسری که خیلی خیلی دوستش داشتم دوست بودم تو اون نامه از احساس های اون موقع نوشته بودم. از خوبی ها و بدی های رابطه مون گفته بودم. حتی اینکه در اون موقع کجا هستم و مامان اینها چی کار میکنن و .... از آرزوهام نوشته بودم و اینکه دوست دارم وقتی اون نامه رو میخونم به چه آرزوهایی رسیده باشم. 

 

نامه بعدی وقتی بود که با آقای اکس به هم زده بودم و داشتم برای اومدن به سوئد آماده میشدم. 

نامه آخر هم همین کریسمس نوشتم وقتی که یه روز دوست داشتنی رو با آقای مسر جان گذرونده بودم. 


احساس حالبی داره وقتی از آرزوهای قدیمت میخونی. به بعضی هاشون رسیدی و دیگه ارزو نیست. بعضی ها رو کلا یادت رفته و اصلا یادت نمیاد یه روزی همچین آرزویی داشتی!

پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنین. اینم آدرس اون سایت. راستی میتونین نامه های دیگران رو که به صورت عمومی نوشتن رو هم بخونین. بعضی هاشون جالبن. اما خوب من هیچ وقت نامه هامو به صورت عمومی نفرستادم :)


پ.ن: شیما جان فکر نکنم من اون ملیسا باشم. راستش ملیسا اسم مستعار من تو این وبلاگه. به هر حال از آشناییت خوشحالم

نظرات 4 + ارسال نظر
پرتو جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://par2.blogsky.com/

باید حتما نامه بنویسم ...

ممنونم بابت معرفی کردن این سایت.....


*

من قسمت اولش رو دیدم دیگه باید صبر کنم تا اردیبهشت دیگه ....

دناتا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

اینجا تاییدی نیست عزیزم. چه جوری بهت رمز بدم؟

دناتا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ

ایمیل آدرست هم نذاشتی برام. واسه همین نتونستم برات بفرستم. ولی فک کنم قبلا؛ بهت دادم. اگه پستهای خصوصی قبلی رو میخوندی رمزش همونه و عوض نشده

پرتو دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://par2.blogsky.com/

فکر کردم اپ کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد