افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

افکار قبل از خواب

همه اون چیزهایی که قبل خواب بهشون فکر میکنم. میشه گفت یه جور روزمرگی نویسی

5

داریم خونه رو عوض میکنیم و میریم یه جا بزرگ تر.

بزرگ تر که میگم حالا فک نکنین مثلا میخواد تعداد اتاق خواب ها زیاد بشه یا  چه میدونم پذیرایی دلباز تر شه. 

نه بابا از این خبر ها نیست. قراره کلا 10 متر به متراژ خونه اضافه شه.

بزارین یه چیزی براتون بگم. اون اوایل که اومده بودم اینجا و دنبال خونه بودم خیلی برام جالب بود. 

خب اینجا که ما هستیم چیزی به عنوان بنگاه املاک و این جور چیز ها نداره! یه سری شرکت های ساختمانی هستند که شما برای اینکه ازشون خونه بگیری باید تو وبسایتشون عضو شی. با عضو شدن تو این سایت شما وارد یه صف میشی. و بر اساس تاریخ عضویتت کردیت میگیری. یعنی هر چی مدت عضویتت در سایت بیشتر باشه شانست برای گرفتن خونه ای که براش اقدام کردی بالا تر میره. یعنی در واقع بعد از اینکه شما عضو این سایت شدی. از لیست خونه هایی که در سایت موجود هست اون خونه هایی که شرایطش برات مناسب هست رو انتخاب میکنی. بعد از تموم شدن مدت اگهی اون خونه. این شرکت ساختمانی ، افرادی رو که برای اون خونه اقدام کردن رو بر اساس تاریخ عضویت مرتب میکنه و اون کسی که تاریخ عضویتش از همه بیشتره خونه رو میگیره! 

البته یه کم جزئیات بیشتری هم داره که بماند. اما به طور خلاصه میشه گفت خونه گرفتن اینجا  تو مایه های هفت خوان رستم هست. مخصوصا واسه ماها که از یه کشور دیگه اومدیم و هیچ کردیتی تو این سایت ها نداریم.

تو این شهری که ما هستیم برای اینکه بتونی یه جای مناسب تو شهر یه خونه* بگیری حداقل باید 5 سال تو نوبت باشی!!!


در حال حاضر ما تو خونه هایی هستیم که دانشگاه به دانشجو ها میده.گرفتن این خونه ها هم واسه خودش یه جور ماموریت غیر ممکنه! به این صورت که یه روز آگهی خونه ها رو سایت  دانشگاه میزاره  و هر کسی زودتر بتونه روی لینک کلیک کنه و ثبت نام رو کامل کنه خونه رو میگیره! 

مشکل این خونه ها اینه که خونه نیست!!! در واقع یه سوئت کوچولو هست که همه چی به صورت فشرده توش جا داده شده! 

اما خوبیش اینه که تو جای خوبی از شهر هست با فاصله 10 دقیقه پیاده روی تا دانشگاه.


خلاصه که ما داریم از یکی از این سوئیت ها به یه سوئیت 10 متر بزرگ تر میریم !


احساس خوبی دارم! با اینکه دردسرش زیاده اما کلا اسباب کشی واسه من جزء تغییرات مطبوع هست.  

نظرات 2 + ارسال نظر
من دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ق.ظ http://koudakane.blogsky.com/

خوش به حالت. امیدوارم خونه ی بزرگتر با موفقیت های بزرگتر باشه

سعید دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ق.ظ http://bihamta20.blogsky.com

سلام آخی خلی حرفاتو قشنگ بیان میکنی
خیلی برام جالب بود طوری که با این که خوابم میومد دوست داشتم بخونم
بمن هم سر بزن
اگه میشه من رو هم با نام (بی همتا ۲۰) لینک کن
موفق باشی
نظر فراموش نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد